+48 604 532 800 biuro@testoleju.pl

Wzornik stanu oleju silnikowego w silniku z zapłonem iskrowym (benzynowy)

czerwony natychmiast wymień olej, trwałość oleju 0%

(stan krytyczny, wymień natychmiast olej, koniecznie wykonaj weryfikację sprawności wraz z użyciem pełnej technologii poprawnej wymiany oleju z płukaniem silnika i zastosowaniem pełnych pakietów LSPI/SPI & Friction Solution z nanotechnologią Panther P52 (*) Celem odzyskania odpowiedniego stanu oleju w silniku może być potrzebne podwójne płukanie silnika i zastosowanie większej dawki nanotechnologii!

żółty – stan ostrzegawczy, możliwa trwałość oleju jedynie ok. 20%

(wpływający na spadek sprawności, trwałości, lepiej jak najszybciej wymienić olej (nie przeciążaj silnika w szczególności jeżeli jest wyczuwalny intensywnych zapach benzyny), z płukania silnika i dla celów poprawy sprawności zastosuj pełny pakiet LSPI/SPI & Friction Solution z nanotechnologią Panther P52 (*) 

żółto zielony – olej w normie, możliwa trwałość oleju ok. 45-50%

(przy następnej wymianie zastosuj pakiet LSPI/SPI & Friction Solution z nanotechnologią Panther P52 (*) 

ciemno zielony – olej w normie, możliwa trwałość oleju ok. 70%

jasno zielony olej w normie, trwałość oleju ok. 95-100%

(po poprawnej wymianie oleju, płukaniu silnika i zastosowaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution )

  

(*)zalecenie dla silników w których pakiet LSPI/SPI & Friction Solution z nanotechnologią Pather P52 nie był zastosowany (cały pakiet minimalizowania negatywnych zjawisk lub pakiet Friction Solution) lub ma nastąpić zaaplikowanie dawki uzupełniającej.

Więcej informacji o pakietach minimalizowania negatywnych zjawisk znajdziesz na www.lspisolution.pl