+48 604 532 800 biuro@testoleju.pl

Wzornik stanu oleju silnikowego w silniku wysokoprężnym (Diesel) 

czerwony natychmiast wymień olej, trwałość oleju 0%

(stan krytyczny, wymień natychmiast olej, koniecznie wykonaj weryfikację sprawności wraz z użyciem pełnej technologii poprawnej wymiany oleju z płukaniem silnika i zastosowaniem nanotechnologii Panther P52 (*) Celem odzyskania odpowiedniego stanu oleju w silniku może być potrzebne podwójne płukanie silnika!

żółty – stan ostrzegawczy, możliwa trwałość oleju jedynie ok. 20%

(wpływający na spadek sprawności, trwałości, lepiej w najbliższym czasie wymienić olej (nie przeciążaj silnika), z płukania silnika i dla celów poprawy sprawności zastosuj nanotechnologię Panther P52 (*) 

żółto zielony – olej w normie, możliwa trwałość oleju ok. 50-70%

stan wskazujący na wymieniony olej lecz z pozostałością „starego oleju lub zanieczyszczeń” np: wymiana bez płukania silnika lub silnik wymaga jeszcze oczyszczenia

(przyspieszone degradowanie oleju, krótszy interwał, przy następnej wymianie zastosuj nanotechnologię Panther P52 (*) 

ciemno zielony – olej w normie, trwałość oleju ok. 80%

jasno zielony – olej w normie, trwałość oleju ok. 95-100% 

(po poprawnej wymianie oleju)

 

(*)zalecenie dla silników w których nanotechnologia Panther P52 (całe pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk) jeszcze nie była zastosowana lub ma nastąpić zaaplikowanie dawki uzupełniającej.

Więcej informacji o nanotechnologii Panther P52, pakietach minimalizowania negatywnych zjawisk znajdziesz na www.mocgrafenu.pl